Direktlänk till inlägg 20 april 2020

Lära mig att fota!?

Av fruegen - 20 april 2020 18:16

Snubblade över en jobbannons i dag där man söker någon som är intresserad av att lära sig att fota, ja va fasiken, det låter ju roligt tänkte jag, så jag sökte! Lär ju inte få tjänsten, men det skadar ju inte att söka. ? Jag har ju en fin kamera, intresset finns, jag älskar fina vyer, leka med ljuset och att fånga detaljer, har bara inte lagt tiden på att sätta mig in i alla knappar och finesser som kameran har. Nu såg jag att det finns ju massor av gratiskurser på nätet om grunderna i hur man lär sig att fota, så nu blir det till att damma av den lille kameran och plugga för fulla muggar ? Kanske att livet borde gå ut på att lära sig nya intressanta saker, utmana sig själv till att kliva utanför ?ramen? och upptäcka nya saker hos sig själv istället för att traska runt i gamla välbekanta hjulspår. Eller vad tror ni?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fruegen - 2 maj 2020 13:43


Personligen tycker jag att det är ganska skönt att det för en gångs skull är normalt att vara hemma och inte vara ute och flänga bland folk hela tiden. Detta med Covid-19 är verkligen hemskt, men om man bortser från det så för mig så rullar livet på ...

Av fruegen - 18 april 2020 17:53


Det gör mig ledsen, känns som att man förlorat en vän, han var alltid där i radion till morgonkaffet, varje dag. Det gör mig ännu mer stressad över jobbsituationen, blev ju kraftigt påmind om att man vet ju aldrig hur lång tid man har, och vad vill m...

Av fruegen - 13 april 2020 08:42

Vad ska man bli när man blir stor? Jag är 40-ich och har fortfarande inte en jävla aning rent ut sagt! Att gå upp på morgonen och pallra sig i väg till ett arbete som man inte trivs på är ju ett katastrofalt slöseri av livet som vi har. Livet är för ...

Av fruegen - 9 april 2020 14:52


Den här vintern har känts som en fruktansvärt lång höst, mörker, blött och tråkigt och ingen snö. Men nu äntligen kan jag sitta här ute på min älskade trappa med min kaffekopp medans vovven sover på gräsmattan i solen, jag kan äntligen lyssna till få...

Presentation

Inte som alla andra! Skönt, men fruktansvärt jobbigt..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards